Бърлогата на Скункса

размисли и страсти

Неволи с iPod

Posted by Skunksa в 14/05/2008

Адски много се разочаровах от Епъл и нека ви запозная с проблема…

iPod-а ми е Video 30gb и се оказва, че това е доста срещан проблем при тях:

Преди няколко дни дясната ми слушалка започна да прекъсва. Реших, че е от слушалките, но след малко тестове с други слушалки открих, че е от айпода и по-специално от буксата, където се включват слушалките и ако се размърда чинча и звука започва да прекъсва.
Предполагам, че не дава добре контакт на някоя от пластините и ще трябва да го нося на ремонт.

Отидох в магазина на Раковска и Славейков и бях зарадван със страхотната новина, че там е сервиза, НО е само софтуерен и изобщо не отварят айподите за ремонт. Ако е в гаранция щели да ми го сменят, но гаранцията ми (международната) изтече преди 2 месеца… Това ми е втори айпод, който се прецаква, но този според мен е лесно да се оправи (предишния му се прецака харддиска)…

Просто нямам думи, за да опиша възхищението си от брандинга и маркетинга на Епъл, но да няма сервиз, който да ми оправи покупка за 700 (седемстотин) лева и да ми кажат едва ли не, че след година и 2 месеца, заради някакъж жалък проблем ще трябва да си изхвърля айпода… Просто не се прави така.

Бях фен на iPod, но следващият ми плеър няма да е на тази фирма, колкото и да ми харесва, защото да даваш всяка година по 700 лв и да не получиш нищо в замяна е смешно и жалко.

А качеството – качеството оставям вие да си прецените какво е…

ПП.

ще го отварям сам – намерих видео в нета как се сменя жакчето, но ме притеснява факта, че е специфично и няма откъде да намеря такъв, затова ще пробвам да сложа жака от стария айпод или просто да оправя сегашния. Ако още някой има подобен проблем ето и LINK за видеото.

ППП. БЕСЕН СЪМ!

3 коментара to “Неволи с iPod”

  1. nervousshark said

    доколкото знам, жакчета могат да се поръчат. Преди време на една приятелка се прецака на същия модел по същия начин, та доста поровихме в нета и си спомням, че можеше да се поръча нов жак.

  2. Judy said

    Аз пък имам приятелка която си купи ай под, обаче се оказа несъвместим с компютъра й или нещо подобно :0

    яя, моята приятелка nervous shark 😛

  3. A_B_C said

    Не само с Ipod е така.2 МП3 са ми се прецаквали тка,но аз си взимам всяка година нова-те са по 30 лв един GB.Мойто място за жак дори падна в МП3-то и сега като го разклатя щрака 😀 Не знам.Може би трябва по-внимателн да се отнасяме с техниката 😀

Вашият коментар